Muligheder for IT-hjælp til din virksomhed

Du har måske en nystartet virksomhed. Der er uendelige muligheder foran dig, og alligevel virker det begrænset, hvad du kan og ikke kan. Herunder kan du få en oversigt over, hvilke muligheder du har for at fremtidssikre og udvikle din virksomhed ved hjælp af teknologi og IT. Denne hjælp tilbyder Delegate.

Chatbots

Bots er fremtiden for virksomheder. Det er et softwareprogram, som udfører automatiserede opgaver ved hjælp af et kompliceret kodet grundlag. Et led i chatbotten er, at den ved hjælp af kunstig intelligens kan udvikle sig ud fra, hvad kunder giver den af input.

Dette er dog en mulighed, ikke en nødvendighed for botten. Uanset om det er en bot med kunstig intelligens eller ej, kan chatbotten hjælpe dig med nogle af udfordringerne i din kundeservice. Det kan nemt tage lang tid at besvare selv de mest enkle spørgsmål, men disse kan du komme omkring ved at lade en bot besvare for dig.

Ekstranet

Et ekstranet er en mulighed til dig, som har en virksomhed med stor ekstern kontakt. Der er to typer ekstranet – en til kunder og en til partnere. Et ekstranet effektiviserer forholdet og samarbejdet mellem dine eksterne partnere og eksterne kunder. Dette gøres ved at automatisere nogle forskellige anmodninger fra dine partnere og kunder, som i højere grad gør dine ressourcer fleksible. Med en kundeportal giver du dine kunder mulighed for at selvbetjene sig selv, så du kan spare tid. Med en partnerportal får du og din(e) partner(e) et samlet, fælles overblik.

Projektportal

Med en projektportal får du et bedre overblik over, hvad der sker i din virksomhed, og hvem der står som ansvarlig for forskellige dele. En portal kan håndtere din virksomheds dokumenter og lade dine ansatte registrere og overvåge, hvor lang tid de bruger på deres projekter samt meget mere. Portalen kan indrettes alt efter din virksomheds behov og mål.